Pe pagina de Facebook a Primăriei Municipiului Brașov (PMB) este promovat un anunț lansat de Direcția Generală Anticorupție (DGA), în parteneriat cu platforma Stop Contrabanda inițiată de BAT România, despre campania națională de prevenire a corupției „E timpul să nu mai dăm și noi ceva”.
Oare primarul George Scripcaru are habar cu ce se „joacă” fetele și băieții de la comunicarea din primăria pe care o conduce?
„Scopul principal al campaniei este de a crește gradul de conștientizare asupra fenomenului corupției și de a descuraja practicile de dare și luare de mită, subliniind consecințele legale și sociale grave ale acestor fapte.
Sloganul campaniei – „E timpul să nu mai dăm și noi ceva” – a fost conceput pentru a contracara o mentalitate eronată potrivit căreia succesul sau rezolvarea unor situații se pot obține și prin mijloace nelegale. În centrul campaniei se află o serie de inițiative de comunicare care explică într-un limbaj simplu, accesibil și direct riscurile la care se expun cei care aleg să ofere sau să accepte mită”.
Ptiu, drace! Pușchea pe limbă, nu alta.
